• Str. Brailei nr. 177 Galati Romania 800578
  • secretariat@spitalulurgentagalati.ro
  • Apeluri Urgente 112 / 0236 301115
  • Centrala 0236 301111 sau 0236 301112
unitate in curs de acreditare
Ambulatoriu / Programari 0236.301213

Chestionare de satisfacere

Chestionar de satisfacere al pacientului Ambulator Chestionar de satisfacere al pacientului Spitalizare Continua
upload f2 (Descarca) upload f2 (Descarca)

 

Chestionar de evaluare a satisfacției pacientului
(Spitalizarea de zi / Ambulatorul integrat)

Spitalul nostru realizează un sondaj de opinie cu privire la calitatea serviciilor oferite în rândul pacientilor tratați in ambulatoriu. Acest demers se derulează permanent în cadrul spitalului nostru şi are ca obiectiv creşterea calităţii serviciilor oferite de către spital și îmbunătăţirea comunicării cu pacientii sau apartinatorii lor.

Având în vedere calitatea dumneavoastră, vă informăm că drepturile şi obligaţiile ce vă revin conform legislaţiei în vigoare sunt postate la avizierul ambulatorului și pe site-ul spitalului în scopul de a vă informa cu privire la aceste aspecte importante pentru dumneavoastră.

Vă rugăm să acordați atenția cuvenită acestui chestionar, să citiţi cu atenţie informaţiile referitoare la drepturile şi obligaţiile ce vă revin în calitate de asigurat şi să completaţi chestionarul. La externare, vă rugăm să trimiteţi chestionarul completat la adresa: managementcalitate@spitalulurgentagalati.ro.

Modalitatea de răspuns este de a încercui, la fiecare întrebare, cifra care corespunde răspunsului cel mai apropiat opiniei dumneavoastră. Fiecare linie din tabel reprezintă o întrebare şi necesită un răspuns.

Atenţie!

Acest chestionar este confidenţial şi anonim şi vizează doar prelucrări statistice care au ca obiect înţelegerea opiniilor cu privire la calitatea serviciilor oferite.

Opiniile exprimate de dumneavoastră în cadrul chestionarului trebuie să se refere doar la această internare/prezentare.

Date statistice (va rugăm să selectați sau să introduceți):
Q1. Cât de mulţumit sunteţi, în general, de ... ?
Q2. Cât de mulţumit ați fost de ... ?
Q3. În ce măsură afirmațiile despre medicul care v-a tratat sunt adevărate ?
Q4. În ce măsură afirmațiile despre asistentele medicale / asistenții medicali sunt adevărate ?
Q5. În ce măsură ați fost informat sau vi s-au explicat de către personalul medico – sanitar despre ... ?
Q6. Pe perioada internării ... ?
Q7. Cum apreciați, din punct de vedere al confortului, următoarele condiții din spital ?
Q8. Cunoaşteţi faptul că puteţi sesiza, prin consiliul etic al spitalului, orice faptă care încalcă etica sau deontologia medicală (atitudine lipsită de profesionalism, lipsa consimţământului informat al pacientului, alte încălcări ale drepturilor pacientului, condiţionarea actului medical)?
Q9. Sunteți satisfăcut/ă de starea generală a dumneavoastră la externare în raport cu afecțiunile avute, astfel că veți mai reveni la noi sau ne veți recomanda prietenilor sau cunoscuților ?
Vă rugăm să menționațicâteva observații și sugestii referitoare la aspectele pozitive și / sau negative ale spitalizării ambulatorii în spitalul nostru !
Vă mulţumim pentru implicarea dumneavoastră în acest important demers !

F02-8.2.1.02
CAPTCHA